Kada znate da je vašem poslu potrebna mobilna aplikacija

Veći deo naših online aktivnosti odvija se na mobilnim uređajima. Logično. Sve manje vremena provodimo za računarima i sve je više mobilnih aplikacija koje nam pomažu da završimo neki posao sa bilo kog mesta – od rezervacije hotela i naručivanja hrane, do učenja stranih jezika i održavanja fizičke forme uz virtuelnog trenera. 

Mnogi brendovi i kompanije uveliko se bore za pažnju svojih korisnika na ovom polju, ali kako da budete sigurni da je mobilna aplikacija potrebna i vama, ako ste vlasnik malog ili srednjeg preduzeća?

mobilna aplikacija

Šta kaže Google analitika vašeg sajta

Pored web sajta responzivnog dizajna, koji ako čitate ovaj tekst sigurno već imate (Ne?! Vratite se na prethodno polje), mobilna aplikacija može biti samo korak bliže korisnicima bez obzira na veličinu firme. Za početak pogledajte analitiku vaše web stranice i saznajte sa kojih uređaja oni najčešće pristupaju sajtu. Ako su mobilni uređaji u prednosti ili su izjednačeni sa računarima, možda je vreme da razmišljate o aplikaciji.

Šta korisnici dobijaju sa vašom aplikacijom 

To što su mobilne aplikacije u trendu i što ih drugi imaju, nije dovoljan pokazatelj da je potrebna i vama. Da, aplikacija treba da bude zanimljiva, ali i da korisniku rešava neki problem i unapređuje njegovo dosadašnje iskustvo. Temeljno istražite koje to njihove potrebe još uvek nisu zadovoljene, pa razvoj aplikacije usmerite na neku od njih, imajući pritom u vidu da samo usluga ili proizvod nisu dovoljni. Možete li im osigurati neku dodatnu vrednost koja će ih vezati za vas?

Postoji potreba – Ne postoji rešenje 

Nekada je prednost u tome ‘ne biti prvi’. Pratite šta radi vaša konkurencija (svakako ih pratite), da li su oni već razvili neku aplikaciju i kako ciljna grupa reaguje na nju. Ako interesovanje postoji, to je dobar znak da treba da nastavite da razmišljate u istom pravcu, a ako su ocene korisnika loše, e, to je već vaša prilika. Ponudite im nešto bolje!