Када знате да је вашем послу потребна мобилна апликација

Већи део наших онлине активности одвија се на мобилним уређајима. Логично. Све мање времена проводимо за рачунарима и све је више мобилних апликација које нам помажу да завршимо неки посао са било ког места – од резервације хотела и наручивања хране, до учења страних језика и одржавања физичке форме уз виртуелног тренера. 

Многи брендови и компаније увелико се боре за пажњу својих корисника на овом пољу, али како да будете сигурни да је мобилна апликација потребна и вама, ако сте власник малог или средњег предузећа?

мобилна апликација

Шта каже Гоогле аналитика вашег сајта

Поред wеб сајта респонзивног дизајна, који ако читате овај текст сигурно већ имате (Не?! Вратите се на претходно поље), мобилна апликација може бити само корак ближе корисницима без обзира на величину фирме. За почетак погледајте аналитику ваше wеб странице и сазнајте са којих уређаја они најчешће приступају сајту. Ако су мобилни уређаји у предности или су изједначени са рачунарима, можда је време да размишљате о апликацији.

Шта корисници добијају са вашом апликацијом 

То што су мобилне апликације у тренду и што их други имају, није довољан показатељ да је потребна и вама. Да, апликација треба да буде занимљива, али и да кориснику решава неки проблем и унапређује његово досадашње искуство. Темељно истражите које то њихове потребе још увек нису задовољене, па развој апликације усмерите на неку од њих, имајући притом у виду да само услуга или производ нису довољни. Можете ли им осигурати неку додатну вредност која ће их везати за вас?

Постоји потреба – Не постоји решење 

Некада је предност у томе ‘не бити први’. Пратите шта ради ваша конкуренција (свакако их пратите), да ли су они већ развили неку апликацију и како циљна група реагује на њу. Ако интересовање постоји, то је добар знак да треба да наставите да размишљате у истом правцу, а ако су оцене корисника лоше, е, то је већ ваша прилика. Понудите им нешто боље!