Faktori koji utiču na ravan stomak + SAVETI kako do njega

Kako nije moguće uticati na to gde će nam se nagomilavati salo, tako nije moguće ni skidati ga ciljano prirodnim putem. Jedna od kritičnijih regija po ovom pitanju je stomak, koji je često i pored velikih napora veoma teško dovesti do savršenstva.  

Šta utiče na to da vaš stomak nije savršeno ravan (čak i kada nemate problem gojaznosti), šta vam može biti dobar saveznik u borbi za ravan stomak i da li ipak postoje načini za brzo i trajno postizanje rezultata – pročitajte u nastavku.

ravan stomak

  1. Ako ste nabacili koji kilogram viška borićete se sa salom, ali i ako ste naglo izgubili kilograme možete se suočiti sa viškom kože ili “izduvanim stomakom” koji u istoj meri utiče na estetiku. Koža je takođe sklona opuštanju i kao posledica starenja.
  2. Mišići stomaka se rastežu i odvajaju tokom trudnoće. Nažalost, kod nekih žena se oni nakon porođaja ne vrate u prvobitno stanje, pa će se pojaviti izbočine u donjem delu stomaka, što je još jedan faktor gubitka ravnog stomaka.

Dijete i vežbe nisu čarobni štapić za savršeno ravan stomak, ali…

Ako ih pravilno izbalansirate možete učiniti dosta za postizanje svog cilja. Naime, same vežbe za stomak vas neće dovesti do ravnog stomaka, jer nijedna vežba za određenu grupu mišića ne utiče na gubitak sala u toj regiji. Vi ćete svakako nakon određenog vremena formirati trbušne mišiće, ali će oni ostati prekriveni salom i imaćete utisak da je vaš trud bio uzaludan. Zato samo korigovana ishrana u kombinaciji sa vežbama ima smisla, a ovo su najkorisniji saveti za to:

  1. Jedite dovoljno – Ako gladujete, telo je tada u pripravnosti i „podešeno je“ na režim izgladnjivanja. Zato će svu kaloričnu hranu koju sledeći put unesete u organizam uskladištiti umesto da je sagori, “očekujući” da ćete ga opet dovesti u stanje gladovanja.
  2. Ne preskačite proteinski obrok u “magičnom” satu – Nutricionisti ističu da je vreme između 15 i 16 časova magično vreme kada treba jesti obrok bogat proteinima. To može biti komad mesa ili ribe, jogurt, posni sir, jaja i slično. Ovaj obrok će ubrzati metabolizam i uravnotežiti nivo šećera u krvi, a snižavanjem nivoa insulina u krvi podstiče se topljenje masnog tkiva nakupljenog na stomaku.
  3. Dobro sažvaćite hranu, jer što je hrana bolje sažvakana i usitnjena, to je i lakša za varenje, čime se smanjuje osećaj nadutosti i zadržavanje hrane u probavnom traktu.
  4. Jedite žitarice od punog zrna jer su odličan saveznik u borbi protiv masnoća oko struka. Integralni pirinač, pšenica, ovas, kvinoja i kamut u svakodnevnoj ishrani su vaša podrška u borbi protiv sala. Ishrana treba da sadrži i mononezasićene masne kiseline koje se nalaze u maslinama, maslinovom ulju, avokadu, mlečnim proizvodima, orašastim plodovima i puteru od kikirikija i badema.
  5. Redovno radite kardio (aerobni) trening jer je on najbolja aktivnost za razgradnju viška masnog tkiva. Izaberite onu aktivnost koja vam najviše odgovara: aerobik, trčanje, rolere, bicikl, plivanje ili kombinovan trening.
  6. Pravilo 10% – Lični trener Tom Holand savetuje da uvek odvojite 10% vremena od ukupnog treninga za vežbe trbušnih mišića: klasični trbušnjaci, bočni trbušnjaci, makazice, sklekovi, plank (izdržaj)…

ravan stomak

Pridržavate se svih pravila, ali i dalje nemate ravan stomak

Kao što smo na početku već naveli, uopšte ne morate biti gojazni da biste imali nesavršen stomak i struk – bilo da je u pitanju salo ili višak kože nakon porođaja ili velikog gubitka kilograma. Ovakve manje nedostatke je zapravo i najteže, a često i nemoguće eliminisati samo vežbama i ishranom. Rešenje u vidu brzih i trajnih rezultata nude brojni nehirurški estetski tretmani, od kojih izdvajamo dva veoma popularna:

KAVITACIJA – Namenjena je muškarcima i ženama prosečne telesne težine, kojima je cilj da izgube do 10 cm u obimu. Ova revolucionarna tehnika razbijanja masnih naslaga stekla je veliku popularnost zahvaljujući trenutnim rezultatima u vidu smanjenja obima od 2 do 4 cm nakon samo jednog tretmana.

FRAKSAL – Reč je o jednom od najmodernijih aparata za zatezanje opuštene kože usled starenja, a izvanredne rezultate daje i kod žena nakon porođaja. Njegove zlatne elektrode prenose toplotu u dublje slojeve kože, dok energija visoke frekvencije podstiče proizvodnju novog kolagena.

 

PRE NEGO ŠTO ODETE:

Komentariši

Top